LIFEHUB Εναλλακτικές θεραπείες. Γνωρίστε την Ομάδα μας.

ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΡΟΣ Α΄

lifehub-anthropos-filosofia-16

 

ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΡΟΣ Α’

 

Μεταφυσική ή Εσωτερισμός (δηλαδή Αποκρυφολογία και Μυστικισμός) είναι η Εσωτέρα Ύπαρξη των Πάντων. Η Εσωτερική Υφή απάσης της Δημιουργίας.

Κατ’ επέκταση είναι η Ελεύθερη νοητική έκφραση και διατύπωση των υπερδιανοητικών Τέλειων Βιωμάτων Μεγίστων Όντων της Δημιουργίας που διήλθαν από τον πλανήτη μας και μας άφησαν τα δοξασμένα υπερφιλοσοφικά και υπερθρησκευτικά Έργα τους.

Τίποτα απολύτως δεν εξαιρείται από το Εσώτερο Αρχικό Αίτιο που εμπεριέχεται μέσα στον όρο Μεταφυσική. Απ’ αυτό εξαρτώνται, συντηρούνται και καταλύονται τα ΠΑΝΤΑ. Διότι πίσω από την Μεταφυσική βρίσκεται η ίδια η Ζωογόνος Πνοή , η Πράνα, το Άγιο Πνεύμα, η Ουσία της Υπερουσίας του Πατέρα που διακρατεί, διοικεί και κατευθύνει όλη την Εκδήλωση (ορατή και αόρατη).

Η Θρησκευτικότητα είναι μια έμφυτη ενυπάρχουσα ιδιότητα ΟΛΩΝ των ανθρώπων, ένα βασικό χαρακτηριστικό -Θεϊκής καταγωγής- στοιχείο με το οποίο πορευόμαστε στην ζωή.

Είναι δηλαδή η εσωτερικός παλμός, η δόνηση, η κινητήρια Δύναμη Ζωής (εσωενέργεια) κάθε ανθρώπου που μας δραστηριοποιεί προς κάθε κατεύθυνση και την οποία αναλώνουμε κατά περίπτωση σε γήινα ή υπεργήινα, φυσικά ή μεταφυσικά έργα, βάσει πάντα της ποιοτικής εξέλιξης της ψυχής μας.

Όταν υπερισχύει η προς τα έξω ροπή της ψυχής, η -δια του Νου- προς την ύλη στενή προσκόλληση (πράγμα εξαιρετικά σύνηθες για όλους μας) μιλάμε για εξωστρεφική σπατάλη της Εσωτερικής μας Δύναμης Ζωής (Θρησκευτικότητας).

Επιπλέον δε η εξωτερική της υλοκεντρική ή τυπολατρική απόδοση φθάνει εύκολα στην υπερβολή, στον δογματισμό, στον φανατισμό, στην μισαλλοδοξία και στην ακρότητα. Σε σωματολατρικές και ανθρωποκεντρικές εκφάνσεις «θεοσέβειας», που πολλές φορές δημιουργούν χωριστικότητα, αντιπαλότητα, ακόμη και συγκρούσεις ατομικές ή συλλογικές και σχεδόν ποτέ δεν προάγουν την εσωτερική εξέλιξη.

Αντίθετα η εσωτερική της έκφραση (φιλοσοφική ή θρησκευτική), όταν υφίσταται, οδηγεί τον άνθρωπο να ξεπεράσει τις παιδικές ανοησίες και απερισκεψίες που έκανε μέχρι πρότινος δια της μονοκρατορίας της σκέψης (της στείρας οριζόντιας πορείας του) ή μέσω των συναισθηματικών διακυμάνσεων (εξάρσεων) ή προσκολλήσεων που είχε δημιουργήσει (βάσει των γήινων συναισθημάτων) και τον στεφανώνει με το Υπερβατικό Βίωμα, την Βαθιά Εσωτερική Μυστικιστική Εμπειρία, με την οποία γίνεται σωλήνας της Δημιουργίας, ενώνεται μαζί της και αντλεί από την Θεία Πηγή τα δικαιώματά του, αντικρίζει την αληθινή του ταυτότητα, την ψυχοπνευματική.

Μόνο τότε είναι αλώβητος από τα παιχνίδια και τις παγίδες της ύλης (μάγια), είναι αληθινά Θεοσεβής (δηλαδή Θρήσκος – Θεογνώστης) και με την παρουσία του μέσα στον κόσμο μας καταυγάζει ένα ολοκληρωμένο πνευματικό παράδειγμα προς μίμηση, έχοντας επιτύχει να εκδηλώσει και να εξουσιάσει με την ψυχή του την ύλη μέσα του και έξω του, και φυσικά να αποτελέσει ένα επωφελές κύτταρο στη Γη μας μεστό πνευματικότητας και ακτινοβολούντα διαρκώς την Αλήθεια.

Σύμφωνα με την Εσωτερική Φιλοσοφία – Θεολογία, την Βιωματική, κάθε άνθρωπος πέραν της υλικής του περιβολής – παρουσίας είναι ένα ψυχοπνευματικό ον συνδεδεμένο εσωτερικά με την Θεότητα – Αλήθεια, με την μόνη διαφορά ότι δεν αντιλαμβάνεται και δεν κοινωνεί με την εσωτερική του αυτή υπόσταση την αέναο, διότι τον κυριαρχεί η εξωτερική, η προσκόλληση προς τα έξω, η διανοητική και όχι η υπερδιανοητική ή υπερσυνειδητή γνώση των πραγμάτων.

Όσο λοιπόν η ψυχή εξουσιάζεται από την ύλη (σε όποια μορφή της) και από τον ύψιστο σύμμαχό της, το Νου (την συνείδηση αλλά ακόμα και την υποσυνείδηση) τόσο παραμένει δέσμια σε έναν αυστηρά στενό κλοιό, υλικού ή αιθέριου περικαλύμματος, που η ίδια αποδέχεται για τον εαυτό της, ο οποίος την στερεί από τα αληθινά – κρυφά γνωρίσματα και υπεραξίες του Πνεύματος που φέρει μέσα της και βάσει του Ελεύθερου των επιλογών της υφίσταται τον πνευματικό περιορισμό και ευνουχισμό της που την κάνει να νομίζει ότι είναι θνητή και ότι τερματίζει την ύπαρξή της με τον φυσικό θάνατο…

Από την αρχαιότητα έως σήμερα Τρεις είναι οι Βασικοί Αδιαμφισβήτητοι Λεωφόροι που ανεβάζουν τον άνθρωπο από τη Γη στον Ουρανό, από τα Γήινα στα Υπεργήινα, από τα ανθρώπινα στα Υπερανθρώπινα, από τα προσωρινά και φθαρτά στα Μόνιμα και τα Αιώνια.

Πρώτη είναι ο Θεωρητικός Μυστικισμός. Εδώ υπάγεται κυρίως η Γκνάνι και η Κάρμα Γιόγκα, διαμέσου δηλαδή της πράξης – δράσης σχηματίζει ο άνθρωπος την πρέπουσα εμπειρία και την απαραίτητη γνώση για την υπέρβαση της φθαρτής πραγματικότητας και το άγγιγμα της αιώνιας αδευτέρωτης αλήθειας.

Δεύτερη είναι ο Θρησκευτικός Μυστικισμός. Σ’ αυτόν εμπεριέχονται όλα ανεξαιρέτως τα Θρησκευτικά Συστήματα Μυστικισμού που βασίζονται στην πηγαία συγκινησιακή ανάφλεξη του ανθρώπου, στην λατρεία και στην ακλόνητη πίστη και αγάπη προς το Θείο Ιδανικό ή προς τον ενσαρκωμένο Θεό, όπως π.χ. ο Ησυχαστικός Χριστοκεντρικός και Χριστοκρατικός Μυστικισμός των Ελληνοορθόδοξων Αγιορειτών Μοναχών και η Μπάκτι Γιόγκα των Ινδών.

Και τρίτη είναι ο Φιλοσοφικός Μυστικισμός. Εδώ συναντούμε την Ράτζα Γιόγκα, την υψηλή νοητική ή επιστημονική ή ψυχολογική τέχνη – ένωση που κατά την Αλίκη Μπέυλη (βάσει των υπαγορεύσεων του Τζβάλ Κουλ), την Μπλαβάτσκυ, τον Βιβεκανάντα αλλά και τον Δάσκαλό μου Νικόλαο Α. Μαργιωρή (ο οποίος συνέγραψε και εξέδωσε περί τα 180 και πλέον μεταφυσικά συγγράμματα) αποτελεί την καλύτερη και αποδοτικότερη έκφραση εκπαίδευσης για την 5η Ρίζα Φυλή που διανύουμε σήμερα, για ενεργοποίηση της τρίτης και υψηλότατης λειτουργίας του Νου του, της υπερσυνειδητής.

Κι αυτό διότι η Επιστήμη της Ράτζα Γιόγκα είναι η κατεξοχήν κατάλληλη μέθοδος να εκπαιδεύσει το σύγχρονο Νου του ανθρώπου που οι απαιτήσεις του για σαφή αναλυτική κατανόηση της αναβατικής ψυχοφυσιολογίας της Γιόγκα είναι μοναδικά εφικτές και πραγματοποιήσιμες μέσα από το πείραμα και την επαλήθευση που ο καθένας θα κάνει βάσει των νοητικών ασκήσεων που θα του παρασχεθούν.

Αυτοί είναι οι Τρεις Μέγιστοι Δρόμοι Εσωτερικής Ανάβασης του κόσμου μας στους οποίους μπορεί με σταθερότητα, σιγουριά και ασφάλεια να «ακουμπήσει» ο κάθε άνθρωπος, ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του και την φυσική ροπή που εκδηλώνει και να ακολουθήσει (εκπαιδευτεί) πανελεύθερα αυτόν ή αυτούς που αισθάνεται ότι του ταιριάζει περισσότερο και τον δονεί βαθύτερα.

Σε κάθε περίπτωση ειδικά στις μέρες μας ο Εσωτερισμός ή η Μεταφυσική (η Ελεύθερη Εσωτερική Παιδεία) είναι το Α και το Ω στην εσωτερική κατάρτιση του ανθρώπου που ενδιαφέρεται αληθινά να προσεγγίσει την Εσωτερική του Ύπαρξη, διότι βοηθάει στην αναβίβαση των δονήσεων του ανθρώπου, στην δημιουργία του ΠΑΖΛ της Αλήθειας μέσα του και στον προσανατολισμό και την στερέωσή του προς την οδό της Τελειότητας.

Εν τέλει Μεταφυσική και Θρησκευτικότητα συμπορεύονται χέρι χέρι και η μία δεν υφίσταται χωρίς την άλλη και αν υπάρχει κάποιος διαχωρισμός των μονοπατιών με τα οποία ανέρχεται το ανθρώπινο πνεύμα προς το Θείο (Επιστημονικός – Φιλοσοφικός – Θρησκευτικός), αυτό οφείλεται στην ανάγκη που εκπορεύεται από το προσωπικό αισθητήριο του καθενός μας (το εσωτερικό δραστηριοποιηθέν κέντρο μας) και στην φυσική ροπή που εκδηλώνουμε η οποία επιτρέπει την παρουσία της θρησκευτικότητας μέσα μας με έναν ξεχωριστό τρόπο (εμφανή ή όχι) που προσδιορίζει αυτομάτως και το μονοπάτι που μας ταιριάζει περισσότερο.

Υπογραμμίζουμε τέλος ότι η ανώτερη μορφή Θρησκευτικότητας είναι η πηγαία, αυτή δηλαδή που μας έλκει κατά τον φυσικότερο τρόπο προς το Θείο (η εκ των ένδω ορμώμενη), δηλαδή η Μυστικιστική εσωέλξη. Δεν είμαστε όμως όλοι έτοιμοι ή κατάλληλοι να την εκδηλώσουμε διότι είναι θέμα εξέλιξης και εμπειρίας της κάθε πνευματοψυχής. Είναι εξαιρετικά λίγοι αυτοί που έχουν την εσωτερική αυτή ροπή.

Ακόμα, ο τίτλος του Θρήσκου ανθρώπου είναι εμπράγματος, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, μόνον όταν ο άνθρωπος έχει ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ πνευματική πορεία και ακολουθεί μία ή και περισσότερες από τις Κλίμακες της Θείας Ανόδου και μάλιστα δίπλα σε Μύστη. Επειδή όμως αυτό σπανίζει τον ρόλο αυτό αναλαμβάνει ένας πνευματικός οδηγός (κληρικός ή λαϊκός) ή έστω ένας Εκπαιδευτής του Εσωτερισμού που είναι άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένος με το αμιγές Πνευματικό Έργο ενός Μύστη ή ενός Δασκάλου του Πνεύματος.

Τέλος η πλήρης επισφράγιση και καταξίωση του Θρήσκου ανθρώπου αποτελεί γεγονός ΜΟΝΟΝ όταν προσεγγίσει το Μεγαλείο της Φώτισης – Θέωσης, πράγμα που πρέπει να αποτελεί στόχο για ΚΑΘΕ άνθρωπο επί της Γης («αυτός ενηνθρώπισεν ίνα εμείς θεοποιηθώμεν», Μέγας Αθανάσιος, «Αγίω Πνεύματι πάσα ψυχή… λαμπρύνεται…», άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ και «Θέωσις εστιν η προς Θεόν ως εφικτόν, αφομοίωσίς τε και ένωσις» γράφει ο άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης.

 

 

Του Ηλία Λ. Κατσιάμπα *

μαθητή του μεταφυσικού δασκάλου Ν. Α. Μαργιωρή (**)

www.omakoio.gr  και http://omakoio.blogspot.com

E-mails: omakoio@omakoio.grκαι omakoeio@gmail.com

Τηλ. & Φαξ: 24310-75505 ή 6974-580768

 

 

(*) Ο Ηλίας Λ. Κατσιάμπας είναι καθηγητής φυσικής αγωγής, δημοσιογράφος – εκδότης της καθημερινής πολιτικής εφημερίδας των Τρικάλων «Η ΕΡΕΥΝΑ», συγγραφέας και μαθητής του σύγχρονου Έλληνα πνευματικού δασκάλου και Φιλόσοφου Νικολάου Α. Μαργιωρή (1913-1993). Συνέγραψε περί τα 14 έργα και είναι υπεύθυνος των Ομακοείων Τρικάλων (1992) και Θεσσαλονίκης (1999), της Ακαδημίας Γιόγκα Ν. Μαργιωρή – Ομακοείο (2012) και πλήρες μέλος της IYTA (InternationalYogaTeachersAssociation). Τηλέφωναεπικοινωνίας: 24310-75505 & 6974-580768.

Web Site: www.omakoio.gr and http://omakoio.blogspot.com, E-mails: omakoio@omakoio.gr or omakoeio@gmail.com

 

 

 

(**) Ο Νικόλαος Α. Μαργιωρής (1913-1993) υπήρξε σύγχρονος νεοπυθαγόρειος μεταφυσικός δάσκαλος, ιδρυτής των Ομακοείων Αθηνών, Λαμίας και Τρικάλων και χριστοκεντρικός και χριστοκρατικός μύστης. Συνέγραψε περί τα 189 φιλοσοφικά και πρακτικά έργα και δίδαξε επί σειρά 35 ετών (1958-1993) την Εσωτερική Φιλοσοφία, την Γιόγκα και τα Εναλλακτικά Θεραπευτικά Συστήματα στον τόπο μας. Σε ανοιχτή ψηφοφορία στο κοινό που διεξήγαγε ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ το 2008 αναδείχθηκε μεταξύ των 100 Μεγάλων (Κορυφαίων) Ελλήνων Όλων των Εποχών.

Web Site: www.omakoio.gr and http://omakoio.blogspot.com,

E-mails: omakoio@omakoio.gr or omakoeio@gmail.com

 

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

NewsletterΕΓΓΡΑΦΗ