LIFEHUB Εναλλακτικές θεραπείες. Γνωρίστε την Ομάδα μας.

ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ

lifehub-esotera-therapeutiki-15

 

ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ

(ΕΣΩΤΕΡΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΣΕΛ. 115)

 

Οι ασθένειες που οφείλονται στη μαθητεία αφορούν μαθητές, μυημένους και μύστες.

Αυτές προέρχονται από σφάλματα που διαπράχθηκαν στην προηγούμενη ή αυτή τη ζωή.

Διέπονται από τις δυνάμεις που εκπορεύονται από το πεδίο στο οποίο εστιάζεται κυρίως η συνείδηση του ατόμου.

Αυτό όμως που συμβαίνει σε σχέση με τους μαθητές, τους μυημένους και τους μύστες είναι ότι η αρρώστια ή ασθένεια τους αναλαμβάνεται συνειδητά από το επίπεδο της ψυχής σαν υπηρεσία προς τον πλανήτη. Διότι η θεραπεία της όποιας ασθένειας βοηθά στην θεραπεία του πλανήτη και αυτή είναι η ουσία της Εσωτέρας Θεραπευτικής.

Θεραπεύοντας τον πλανήτη θεραπεύουμε τον εαυτό μας και ο καθένας μας σαν ένας μικρός Ηρακλής με το που ενσαρκώνεται παίρνει ένα τμήμα πλανητικού κάρματος, εθνικού και ατομικού κάρματος.

Κατά αυτό τον τρόπο κάθε γενιά βρίσκει ένα πεδίο κραδασμού ανώτερου και έτσι θα μπορεί να δομεί ανώτερα κραδασμικά σώματα, ανώτερους φορείς, μέχρι που θα έλθει η στιγμή που η Ιεραρχία θα μπορεί να βρει τους αναγκαίους φορείς που θα της επιτρέψουν την εξωτερίκευση ώστε να μην εργάζεται μέσα από την επικάλυψη προχωρημένων μαθητών. Δηλαδή θα έρθουν οι ίδιοι οι Διδάσκαλοι της Ιεραρχίας με σώματα δικά τους που θα μπορέσουν να δομήσουν από το υλικό του πλανήτη.

Ζηλωτές και μαθητές που εργάζονται με δύναμη αντί της θέλησης θα αντιμετωπίσουν προβλήματα καρκινικών όγκων, όχι καλοήθων που θα προέρχονται από το κ. Βάσης, γιατί συνήθως η θέληση και η ισχυρή τους επιθυμία να δουν τα πράγματα να γίνονται γρήγορα ή να θέλουν να επιβληθούν στους άλλους ανθρώπους μέσω της δύναμης και όχι της αγάπης ή μέσω του νόμου και των κανόνων, τους φέρνει σε μια κατάσταση που γίνονται δεξαμενές ατελείωτης δύναμης η οποία όταν βρει αντίδραση από τους άλλους γυρίζει πίσω και τους χτυπά. Μη μπορώντας αφομοιώσουν, γιατί αυτοί οι ίδιοι έχουν την πηγή της δύναμης, δημιουργούν τους κακοήθεις καρκινικούς όγκους.

Μαθητές που βρίσκονται σε πτώση προσωρινή ή οπισθοδρομούν θα αντιμετωπίσουν προβλήματα πεπτικού συστήματος.

Μαθητές και ζηλωτές που έχουν ανεπτυγμένη νοημοσύνη την οποία δεν μπορούν να εκφράσουν σε έργο ή πράξη θα αντιμετωπίσουν ακόρεστες σεξουαλικές ορέξεις τις οποίες θα επιχειρήσουν να κρύψουν τόσο από τον εαυτό τους όσο και από τους άλλους ζώντας μια κρυφή ζωή.

Οι μαθητές είναι επιρρεπείς στις μεγαλύτερες κατηγορίες ασθενειών διότι τα σώματά τους περιλαμβάνουν όλες τις ασθένειες τις οποίες κληρονομεί η σάρκα. Δηλαδή μπορεί να αρρωστήσει από φυματίωση, αφροδίσια, ή καρκίνο.

Ωστόσο οι ασθένειες αυτές ελέγχονται από τα επίπεδα της ψυχής που σημαίνει ότι ο θάνατος δεν θα έλθει από την ασθένεια αλλά από την απόφαση της ψυχής.

Το ότι αρρωσταίνει ο μαθητής από αυτές συμβαίνει διότι οι ασθένειες αυτές είναι συμφυείς στην πλανητική ζωή και ο μαθητής αποτελεί ακέραιο μέρος της πλανητικής ζωής και έτσι στα αρχικά στάδια είναι επιρρεπής στην ασθένεια.

Οι μαθητές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες

Σε εκείνους που ζουν πάνω από το διάφραγμα και έτσι είναι επιρρεπείς στα καρδιακά νοσήματα, τις ανωμαλίες του θυροειδούς αδένα και του λαιμού.

Σε εκείνους που βρίσκονται στη διαδικασία μεταφοράς της κάτω-διαφραγματικής δύναμης των κέντρων προς τα άνω-διαφραγματικά κέντρα. Οι περισσότεροι μεταφέρουν ενέργεια από το Ηλιακό στην καρδιά. Η μεταφορά αυτή συνοδεύεται από ανωμαλίες στομάχου, ήπατος, αναπνευστικού συστήματος.

Θα μπορούσαμε να διαιρέσουμε τα προβλήματα αυτά σε 4 κατηγορίες.

  1. Εκείνα που συνδέονται με το αίμα, γιατί το αίμα είναι ζωή. Τα προβλήματα αυτά έχουν ειδική επίδραση πάνω στην καρδιά. Συνήθως φύσεως λειτουργικής. Οι οργανικές ασθένειες στην καρδιά γεννιούνται από βαθιά ριζωμένα αίτια.
  2. Εκείνα που είναι άμεσο αποτέλεσμα ενέργειας που λειτουργεί πάνω και μέσω του νευρικού συστήματος δια του κατευθύνοντος εγκεφάλου.
  3. Εκείνα που σχετίζονται με το αναπνευστικό σύστημα και έχουν μια αποκρυφιστική πηγή.
  4. Εκείνα που οφείλονται ειδικά στην δεκτικότητα ή μη δεκτικότητα, στην λειτουργία ή μη λειτουργία και στην επίδραση των κέντρων.

Τα προβλήματα αυτά διαιρούνται σε 7 ομάδες που επηρεάζουν 7 μεγαλύτερες περιοχές του σώματος.

Για το μέσο μαθητή ο μεγαλύτερος διευθύνων παράγων μέσω του εγκεφάλου είναι το πνευμονογαστρικό  νεύρο (VAGUS) δια του οποίου οι ενέργειες που εισέρχονται μέσω του κέντρου Κεφαλής διανέμονται στο υπόλοιπο σώμα.

Η μετουσιωτική διαδικασία και η εισροή ψυχικής ενέργειας που προηγήται όλων των μυήσεων προκαλούν δυσκολίες και προβλήματα διαφόρων ειδών είτε μέσα στη συνείδηση του μαθητή είτε στις σχέσεις του με το περιβάλλον διότι η αλλαγή της στάσης του μαθητή επηρεάζει το περιβάλλον του.

Αυτό συμβαίνει διότι όλοι οι μαθητές είναι κέντρα ενέργειας στο σώμα της ανθρωπότητας και βρίσκονται στη διαδικασία να γίνουν σημεία εστιασμένης και κατευθυνόμενης ενέργειας.

Η λειτουργία τους και η δραστηριότητά τους προκαλεί πάντα και αναπόφευκτα επιδράσεις, αποτελέσματα, αφυπνίσεις, διασπάσεις και επαναπροσανατολισμούς στη ζωή εκείνων που βρίσκονται γύρω τους.

Στα αρχικά στάδια προκαλούν ασυνείδητα αποτελέσματα και έτσι η επίδρασή τους πάνω σε αυτούς με τους οποίους έρχονται σε επαφή δεν είναι επιθυμητή, οπότε δημιουργούνται τριβές.

Μέχρι να μάθει ο μαθητής να χειρίζεται ορθά την εισρέουσα ψυχική ενέργεια θα δημιουργούνται αρνητικά αποτελέσματα στις σχέσεις του διότι το φυσικό αποτέλεσμα της διαδικασίας ανάπτυξης και μετουσίωσης είναι ο μαθητής να επιδρά, να ακτινοβολεί και να χειρίζεται ισχυρή ενέργεια.

Τα προβλήματα αυτά βασίζονται πάνω στις ανθρώπινες σχέσεις που ο μαθητής έχει καρμικά συνάψει και πάνω στις αντιδράσεις εκείνων με τους οποίους έρχεται σε επαφή είτε για το καλό είτε για το κακό.

Από ότι λέει ο Διδάσκαλος η επίδραση ενός μαθητή της Λευκής Στοάς είναι βασικά καλή και επηρεάζει πνευματικά. Επιφανειακά όμως και στα εξωτερικά της αποτελέσματα κάνουν την εμφάνισή τους και συχνά εμμένουν για πολλές ζωές δύσκολες καταστάσεις, φαινομενικά χάσματα και προβολή ελαττωμάτων όπως και αρετών πάνω σε εκείνους που επηρεάζονται ωσότου το πρόσωπο που επηρεάζεται κατά αυτό τον τρόπο γίνεται εκείνο που ονομάζεται “αποκρυφιστικά συμφιλιωμένο”, με την εκπορευόμενη ενέργεια.

Η προσαρμογή πρέπει να γίνει από την πλευρά εκείνων που επηρεάζονται και ΟΧΙ από τον μαθητή.

photo armagedd0n.pblogs.gr

 

Ε.ΦΙ.Μ – “Αλίκη Μπέιλη”

 

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

NewsletterΕΓΓΡΑΦΗ